marți, 30 iunie 2015

Bancuri partea 3

Bună și bine v-am regăsit!

Astăzi voi posta alte 5 Bancuri din aceasta serie.


1.Pe o banca, in parc, doi indragostiti se imbratiseaza. La un moment dat, langa ei se aseaza un domn, care o fixeaza cu privirea pe femeie.
Partenerul ei nu mai suporta si izbucneste:
- N-am mai pomenit atata obraznicie !
- Regret, nu vreau sa va deranjez, dar trebuie sa-i cer nevestei cheia de la casa !

2.La un hotel:

- Tariful nostru este de 100 de euro pe noapte, pat si micul dejun, sau de doar 10 dolari daca va faceti singur patul.
- Foarte bine, imi fac singur patul.
- Ok ! Poftiti fierastraul si ciocanul, ramane sa faceti rost de cuie...


3.- Ce-i cu tine, draga, esti bolnava ?
- Nu, de ce intrebi ?
- Am vazut azi dimineata doctorul iesind din apartamentul tau !
- De la tine au iesit trei soldati. Te-am intrebat eu daca a izbucnit razboiul ?


4. 
Trei vampiri intr-o turla de biserica. La un moment dat, unul zice:
- Mi-e foame. Ma duc sa mananc ceva...
Dupa vre-o douazeci de minute se intoarce cu fata plina de sange.
- Ei, cum a fost, il intreaba ceilalti?
- Vedeti calu' ala de acolo?
- Da.
- M-am saturat pe cinste.
Pleaca al doilea. Vine dupa 30 de minute cu fata plina de sange.
- Ei, cum a fost?
- Vedeti vaca aia de acolo?
- Da.
- M-am saturat pe cinste.
Pleaca si al treilea. Se intoarec dupa doua minute cu botul plin de sange.
- Ei, cum a fost?
- Vedeti stalpul ala de acolo?
- Da.
- Ei bine, eu nu l-am vazut...


5.Un reporter catre un batranel:
- Ma scuzati, nu am putut sa nu observ ce fericit aratati, care este secretul dvs. pentru o viata lunga si fericita?
- Fumez trei pachete de tigari pe zi, beau sase sticle de whisky pe saptamana, mananc numai mancaruri cu multa grasime si nu fac niciodata sport.
- Nemaipomenit, dar cati ani aveti?
- 26.

Acestea sunt bancurile pe care le am momentan. Sper că v-au plăcut!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu