miercuri, 4 iunie 2014

Bancuri partea 2

Salut ! Bine ați revenit.

Astăzi voi posta alte 5 bancuri :




1. Un tip se duce la o vrăjitoare vestită pentru puterea sa de a dezlega blesteme. Când îl vede așa amărât, vrăjitoarea îi spune:
- Ei, acum ca să te pot dezlega, trebuie sa-mi spui exact cuvintele care te-au legat.
- Vă declar soț și soție.


2. În spatele unei porți pe care scria Câine rău, se vede un cățel mic și pufos. Un om trece pe lângă poartă și zice:
- Cum de ești tu, mă câine rău?
La care câinele:
- Sunt rău că nu pap tot laptele.


3. Se duce unul în vacanță și îl întreabă pe unul dacă sunt crocodili pe-acolo, ăsta îi raspunde că nu. Începe să înoate și observă niște pete întunecate în apă, la câțiva metri de el. Se întoarce la ăla:
- Sigur nu sunt crocodili aici?
- Nu, că le e frică de rechini.


4. Trei tipi, un american, un nemț și un român, se ciocnesc cu mașinile într-o intersecție!
- Americanul: Vai, Fordul meu, economiile mele de 3 luni s-au dus pe apa sâmbetei!
- Neamțul: Vai, Mercedesul meu, economiile mele de 6 luni s-au dus pe apa sâmbetei!
- Românul: Vai, Dacia mea, economiile mele de-o viață s-au dus pe apa sâmbetei!
- Ceilalți 2: Cine te-a pus să-ți cumperi mașină așa scumpă !


5. Doi tipi nimeresc în spital. După ce își revine în fire, unul spune:
- Cum ai ajuns aici?
- Am vrut să mă inveselesc și am dat comandă de o Dacie Logan cu motorul de Porsche. Merg pe drum, văd un Mercedes care merge cu 150 km/h. Eu accelerez la maximum și îl întrec, de parcă acela ar sta pe loc. Apoi privesc în oglindă, nu reușesc să iau curba și... sunt aici. Dar tu?
- Merg cu Mercedesul la viteza de 150 km/h. Deodată mă întrce o Dacie Logan, de parcă eu aș sta pe loc. Eu mă gândesc că poate într-adevăr stau pe loc și am ieșit din mașină.


Asta e tot ce am momentan. Spor la citit !
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu