marți, 3 iunie 2014

Bancuri Partea 1



Salut și bine v-am regăsit !

Astăzi voi posta niște bancuri :



1. Mai mulți bătrâni s-au dus în pădure să culeagă melci.
Seara aveau unul 60, altul 40 de melci, iar unul nu avea nici un melc.
- Cum de nu ai nici un melc?
- Baaa... era să prind unul...dar până să mă aplec eu...melcul...țâști...


2. Dacă o persoană ajută un hoț înainte de a săvârși un furt, se numește complice și va plăti pentru asta. Dacă o altă persoană ajută un hoț după ce a săvârșit fapta, se numește AVOCAT și este plătit pentru asta.


3. Un agent de vânzări se duce acasă la o femeie în vârstă și îi prezintă un aspirator și aruncând un sac cu bălegar pe jos spune:
- Dacă acest aspirator nu curăță tot de aici, ce rămâne mănânc eu, la care bătrânica spune:
- Apoi domnule sper să aveți poftă că nu am curent de ieri dimineață.


4. Sună telefonul. Ridică receptorul tatăl a trei fete:
- Tu ești, broscuțo? se aude o voce de bărbat.
- Nu. Eu sunt proprietarul lacului! răspunde tatăl.


5.Întrebare: Cum numim un avocat aruncat de pe pod în râu?
Răspuns: Poluare.
Întrebare: Cum numim toți avocații aruncați de pe pod în râu?
Răspuns: Soluție.


Asta e tot ce am pentru azi. Sper că v-au plăcut !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu